.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاگرد مصباح: رفسنجانی به سرنوشت منتظری دچار می شود !

با وجود گذشت شش روز از برگزاری نمازجمعه تاریخی تهران به امامت هاشمی رفسنجانی، ارزیابی اظهارات هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران و واکنش به آن کماکان از سوی محافل سیاسی و رسانه ای داخل و خارج از کشور پیگیری می شود.
هر چند تاکنون گزارشی در خصوص سفر اخیر وی به مشهد (که به منظور دیدار و گفت وگو با جمعی از مراجع و آیات عظام در خصوص بحران فعلی صورت گرفت) یا علت لغو این دیدارها (برخی از سایت های خبری از جمله «پارلمان نیوز» از لغو برنامه های هاشمی رفسنجانی در مشهد خبر داده اند) منتشر نشده است با این حال همانگونه که اشاره شد طیف گسترده ای از واکنش های داخلی و خارجی که همزمان با برگزاری نماز جمعه 26 تیر تهران آغاز شده، همچنان ادامه دارد. از این میان می توان به اظهارات اخیرحجت الاسلام قاسم روانبخش (از طرفداران پر و پاقرص احمدی نژاد) در گفت وگو با «خبر آنلاین» هشدار داده است که با ادامه روند فعلی رفسنجانی، سرنوشتی مشابه آیت الله منتظری خواهد داشت.
این روحانی یزدی تبار که از شاگردان مشهور مصباح یزدی محسوب می شود، گفت: «نخبگان همانطور که رهبری تاکید کردند باید بدانند رفوزه شدن در امتحانات این مقطع، سقوط کامل است. به همین جهت من پیش بینی می کنم اگر آقای هاشمی به مسیری که در پیش گرفته اند، ادامه دهند به سرنوشت منتظری دچار می شوند. باید یادشان باشد منتظری طوری سقوط کرد که دیگر نتوانست بلند شود. هر کسی که از چشم خدا افتاد از چشم ملت هم می افتد.»

روانبخش همچنین افزود: «با وجود تبلیغات وسیعی که برای جمع کردن مردم در این نماز جمعه شد، توفیقی نداشتند و اگر نمازگزاران نمی آمدند، حتی زمین چمن هم پر نمی شد. در واقع این قضایا که همگی مصادیقی از امتحان نخبگان در مقطع تاریخی اخیر است، می تواند به عنوان نمونه های روشنی از رفتار و گفتار نخبگان مورد توجه قرار گیرد.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صاديقي 1 مرداد 1388
اين گونه داوري وپيش بيني از پيروان هاله نور است
نا شناس 1 مرداد 1388
ایشون لطفی بنمایند و پاسخ من را در رابطه با این سوال بدهند که آیا درست است که افراد را به دلیل داشتن عینک آفتابی بر چشم به محل برگزاری نماز جمعه راه ندهند ؟
البته شاید در فقه جدید شیعه به نظر و فتوی ارباب ایشون" برادر مصباح " عینک آفتابی هم از مبطلات نماز و موجب نجاست مکان نماز باشد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.